Η ΝΕΑ ΜΑΣ ΣΕΛΙΔΑ ΣΤΟ FACEBOOK

Γίνετε Φίλοι μας στο facebook
Καλωσορίσατε στην επίσημη σελίδα των Ελλήνων του Dortmund * * * Όλο και περισσότεροι φίλοι ξαναβρίσκονται ύστερα από χρόνια χάρη στη διαδικτυακή γέφυρα επικοινωνίας που δημιουργήσαμε.

Σάββατο 1 Νοεμβρίου 2014

Γερμανικά ανέκδοτα


Ένα φίδι γεμάτο αγωνία ρωτάει έναν περαστικό:
-Ξέρεις αν είμαι δηλητηριώδες;
*Για ποιο λόγο ρωτάς;
-Επειδή κατά λάθος δάγκωσα τη γλώσσα μου.
__________________

Ένας κύριος επισκέπτεται ένα κατάστημα με ηλεκτρονικά είδη. Βρίσκει ένα υπάλληλο και ρωτάει:
-Γεια σας, μήπως έχετε λάμπες;
*Βεβαίως!
-Θα ήθελα μια καμμένη.
*Καμμένη λάμπα; Τί να την κάνετε;
-Θέλω να διακοσμήσω ένα σκοτεινό θάλαμο
__________________

Ένας πελάτης σε ένα εστιατόριο κοιτάζει κάπως παράξενα τον σερβιτόρο που μόλις του σερβίρει κρασί.
-Μην κοιτάζετε έτσι κύριε, δεν είναι θολό το κρασί, το ποτήρι είναι λίγο λερωμένο!
__________________

Συναντιούνται δυο παλιοί φίλοι. Μάντης ο ένας Μάντης και ο άλλος.
-Καλημέρα λέει ο ένας. Καλά είσαι! Εγώ καλά είμαι;

__________________

-Μπορείτε να μου κάνετε μια χάρη;
*Ευχαρίστως, αν μπορώ!
-Μπορείτε να μου αλλάξετε αυτό το πενηντάευρω σε 6 δεκάευρα;
*Σε 5 δεκάευρα εννοείτε!
-Μάλλον δεν θέλετε να μου κάνετε μια χάρη.
__________________

Δυο άντρες που μόλις γνωρίστηκαν, ρωτάει ο ένας τον άλλο:
-Φίλε, μήπως έχεις πάει στην Κίνα;
*Όχι, δεν έχω πάει.
-Τότε πρέπει να γνωρίζεις την αδερφή μου.
*Γιατί;
-Γιατί ούτε κι εκείνη έχει πάει στην Κίνα.

Πηγή εικόνας: lustig.de

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: